Fórum

Re: Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Dobrý den, dnse mne taky vyhodili z STK, že musí být štítek vlastní výroby na rámu. Chápu, že technik jednal dle předpisů. na druhou stranu tyto předpisy nechápu. Někdo kdysi co si schválil, dle platné legislativy. Dokonce mám i evidenční známku a nyní mám štítek odstranit a číslo vyrazit. Proč???? nechápu v tomto státě nic, jen buzeraci. Předpokládám, že za 4 roky ho budu zase nýtovat nazpět, protože se nějaký chytrolín probudí a něco vymyslí. Vítejte v Banánové republice.

Re: Re: Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Zdravím Vás se stejným problémem . Přívěs jsem koupil jako vlastní výrobek . 12 let mi technická procházela bez problémů . Dnes po mě chtějí výrobní štítek a blatníky z výroby to odešlo s dečkami. Pokud si výrobní štítek opatřím což není problém a půjdou mi po historii tak mám zaděláno na problém

Re: Re: Re: Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Dobrý den, absence štítku u vozidel, uvedených do provozu před 1.1.2002 je hodnoceno jako lehká závada. Pokud máte vozík vyrobený po tomto datu, musí být opatřen výrobním štítkem od výrobce. Vozíky, kde je jako výrobce uvedeno "vlastní výroba" jsou většinou starší. Pro více informací pošlete foto na adresu: martin.ondrus@email.cz

Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Pokud tam nikdy vyraženo nebylo, tak právě řeším stejný problém -nakonec jsem se dostal k "Instrukcím pro STK č.4/2006", kde je výslovně uvedeno: "V případech, kdy vozidlo není z výroby opatřeno vyraženým výrobním číslem, ale pouze výrobním štítkem (např. některá vozidla uvedená do provozu před r. 1972, nebo přípojná vozidla Sportjacht), kontrolní technik pořídí snímek tohoto výrobního štítku namísto VIN a skutečnost uvede do poznámky technického protokolu." Takže to vypadá na prachsprostou neznalost předpisů ze strany technika, protože očividně možnosti jsou.

Re: Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Oprava: 4/2016 (kdyby to někdo hledal)

Re: Re: Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Dobrý den, trošku jste si situaci vysvětlil po svém, instrukce 4/2016 popisuje postup při pořízení snímku identifikačního čísla vozidla a uvádí jako příklad staré vozíky Sportjacht a vozidla vyrobená před rokem 1972. Není to ale předpis, který by určoval, která vozidla nemusí mít vyražen VIN. Vozíky s rokem výroby okolo 2000 mezi ně rozhodně nepatří. Navíc reagujete ve vlákně o absenci štítku (ne vyraženého čísla), což je zase jiný problém.

ET disku

Dobrý den, mám na svém autě disky zakoupené v pneuservisu, jsou homologovány pro můj vůz, všechny rozměry (šířka, průměr) sedí s rozměry v technickém průkazu, jen ET je trochu jiné. Zajímalo by mne, zda s tímto může být problém u STK. Na discích je pneu, které také odpovídá tp. Děkuji Vám.

Re: ET disku

Dobrý den,
Záleží co znamená "trochu jiné".Hodnota zálisu (ET) by měla souhlasit přesně, pokud se liší řekněme do 10 mm, kolo není nijak výrazně vystrčeno ven, že je běhoun až pod lemem, nebo nopak dovnitř, že při rejdu dře o karoserii tak se tím většinou technik nezabývá, Ale pokud máte ET místo 54 třeba 30, pak už je to špatně.

Re: Re: ET disku

Děkuji, ET se liší o 5mm oproti rozměru v TP. Tudíž bych neměl mít problém?

Re: Re: Re: ET disku

Pokud je šířka ráfku pode TP a ET se liší o 5 mm, pak pravděpodobně problém nebude.

Přidat nový příspěvek

TOPlist

D.M.Beta s.r.o. Opava

Slavkovská 39
Opava
74707
příjem STK 553 625 056
emise benzín 553 777 451
emise diesel 553 777 448
stk3810@centrum.cz
Vytvořeno službou Webnode