Fórum

Re: Koroze

Dobrý den, pokud jsou to jen puchýře, tak nevadí, nesmí ale být oloupané s ostrými hranami, nebo dokonce díry v karoserii.

продвижение сайта реклама

продвижение сайтов в рб

stk přívěsného vozíku 2018

vozík vlastní výroby z roku 1976 nemá blatníky "pouze " dečky . Při stk mi nařídili přidat blatníky . Nevím jaké a není to zásah do konstrukce vozíku ?

Re: stk přívěsného vozíku 2018

Dobrý den, kryty kol (blatníky) jsou povinné, s výjimkou případů, kdy karoserie zakrývá celou šířku kola a blatník tak nahrazuje. Nevím, jestli máte vozík s koly pod korbou, nebo vedle ní. Pokud jsou kola celá pod korbou, stačí zástěrky, v druhém případě je potřeba namontovat plastové blatníky, které se dnes běžně prodávají.

emise na čtyřlolku

Dobrý den kde v okolí Znojma mi udělají emise na čtyřkolku? A jaká je cena? Děkuji

Re: emise na čtyřlolku

Dobrý den, pokud je vozidlo registrováno jako "čtyřkolka", musí mít provozní hmotnost nižší, než 400 kg, a tím pádem emise nepotřebuje. Pokud je provozní hmotnost vyšší, pak je registrována pravděpodobně jako traktor, nebo pracovní stroj. V tom případě stanici vyhledejte na https://dekra.cz/stk-sme-sluzby-pro-motoristy/vyhledat-stk-sme/. Cena je u každé stanice individuální.

Zpevnění přívěsného vozíku.

Zdravím, mám dotaz. Chci jet s přívěsným vozíkem na STK, ale korba je celá prorezavělá a místy jsou celkem velké díry. Vyrobil jsem takový malý rám z U profilů, který připevním přímo na podvozek, stejně jako je celá korba. Tzn., že ze spodu bude podvozek, pak korba a na ní ten rám a až na něm bude podlaha. V TP je podvozek typ P130..... a karoserie vlastní výroby. Chtěl jsem se zeptat, jestli je možné s tímto projít na STK.
Rám na fotkách není pořádně připevněný, je to jen na oko, aby bylo vidět o co se jedná.
Díky za odpověd

FOTKY: https://imgur.com/a/fSBRd

Re: Zpevnění přívěsného vozíku.

Dobrý den, sice nerozumím tomu, proč vevařujete do shnilého rámu ještě druhý rám, ale v zásadě to ničemu nevadí, rozměry vozidla se nezmění, takže to tak být může. Dejte jen pozor na správné osazení vozíku světly a odrazkami.

Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Mám štítek s výrobním číslem na vleku přinýtován trhacími nýty na rámu.Na STK mi řekli,že to nesmí být,že musí být vyražen přímo na rámu.Rok výroby je 1982 a prošel mnoha STK bez závad,až nyní je to špatně.Přitom Agados běžně štítky takto nýtoval.Co je tedy správně,nerad bych odjel z STK bez uznané prohlídky.Děkuji za odpověď.

Re: Štítek s výrobním číslem na přívěsu vl. výroby

Dobrý den, nevím přesně, jak vypadá Váš štítek s výrobním číslem, tak to nemohu posoudit. Agados má sice své originální výrobní štítky nýtované, ale to pokud se jedná o doma vyrobený štítek, který nahrazuje jen číslo podvozku, pak je to špatně, číslo podvozku musí být vždy vyraženo přímo do rámu nebo oje.

Přidat nový příspěvek

TOPlist

D.M.Beta s.r.o. Opava

Slavkovská 39
Opava
74707
příjem STK 553 625 056
emise benzín 553 777 451
emise diesel 553 777 448
stk3810@centrum.cz
Vytvořeno službou Webnode